Fredagsutflykt


Vi damer har haft en mysig dag i Skellefteå, vi handlade lite på Body Shop och andra roliga affärer, fikade på det mysiga caféet Lilla Marie och strosade runt i galleriorna. Det var faktiskt inte så mycket folk trots att det var fredag och löningshelg. Om än vädret inte var perfekt, snöblandat regn mest hela tiden, så hade vi väldigt trevligt.


Lite förstärkning till höstgarderoben hittade vi förstås. Sammanlagt: ett par tröjor, ett pannband, en scarf och ett par byxor. Jag tror att vi alla blev nöjda med vår fredagsutflykt.


Det är kul att hitta sånt som vi inte får tag i här hemma, till exempel rött the med citron, mörk choklad med tofee-smak och marockansk parfym med rosendoft. Nästa resa kommer säkert att gå till vårt grannlän. Skellefteå känns helt enkelt som en roligare shoppingstad än Luleå.
.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tack för senast väldigt trevlig dag kram

2009-10-23 @ 18:20:51
Postat av: Syrran Christina

Kan vara värt att prova, jag ligger ju i shopoholicträning så det kanske blir någon gång :-)

2009-10-23 @ 18:43:01
Postat av: Gunilla

Jag håller med om städernas "shoppingvänlighet".

/Hälsningar Gunilla, Leg. Shoppingproffs

2009-10-23 @ 19:41:48
URL: http://husbyggarens.webbsida.com
Postat av: Bettan

Hör gärna av er nästa gång ni ska till Skellefteå, det blir så sällan man åker dit för att shoppa. Jag har också varit på Lilla Mari, ett jättemysikt café.

Bettan

2009-10-25 @ 11:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0