Sammy (uppdaterad)


Foto: D Nazareno
Lilys tvillingbror Sammy har nu också fått göra en magnetröntgen, mest för att kunna utesluta att han också drabbats av cancer. Föräldrarna fick med sig en CD med bilder från sjukhuset, och vad vi förstår såg det bra ut, men en läkare ska titta på det och ge sitt utlåtande i slutet av veckan. Frustrerande att Los Angeles ligger nio timmar efter oss en sån här gång! Hjälp oss gärna att hålla tummarna för att allt är okey.
*Vi har nu pratat med sonen och fått reda på att läkarna inte kunnat se någon tumör. För säkerhets skull kommer man att röntga igen om ett halvår. Skönt att man tar deras oro på allvar.

Kommentarer
Postat av: Eva Norberg

Vilka fantastiskt söta barnbarn ni har! Gör ont i hjärtat när man tänker på det familjen får gå igenom, men jag hoppas och tror att det kommer att gå bra. Barn har en otrolig livslust och helande förmåga. Jag håller alla tummar!

Kram

2009-08-14 @ 06:31:30
Postat av: Börje i SofieRo

Som tidigare, vi har aldrig slutat att ha våra tankar med dom samt håller alla våra tummar och tår!

Hälsa alla så mycket från oss!

2009-08-14 @ 19:41:52
Postat av: Gunilla

Jag fortsätter att hålla alla tummar. Och på något underligt vis är jag övertygad om att det kommer att sluta bra...

2009-08-14 @ 19:43:55
URL: http://husbyggarens.webbsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0