Krångligt

Efter 45 dagar i USA och 12 dagar i fjällen är det nu dags att landa härhemma på riktigt, ta itu med vardagssysslor och uppdrag som står på kö. Först och främst inkomstdeklarationen. Kan någon förklara varför jag ALLTID saknar nåt viktigt papper när det är dags? För att inte tala om siffror som misstämmer och krångligt språk när jag försöker sätta mig in i vad jag gör. Ändå har vi en gudomlig siffermänniska till hjälp när jag väl fått en viss ordning på det som ska bli hennes underlag. Tack för att du finns Britt :-)
Vi har fått rapporter om att allt går bra med tvillingarna "däröver". De växer och frodas, vilket vi också ser på fotografier, och nu behöver de bara ett enda nattmål. Förhoppningsvis får vi snart se dem live i webbkameran, nu när vi återigen har tillgång till snabbt Internet.
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Välkomna hem till kusten.......Och nu har ni fått "riktig" solbränna ser jag på bilderna

Birgitta

o Bosse hälsar

2009-04-22 @ 00:16:23
Postat av: Maria o Greger

Ja Välkomna hem, ser fram emot att få se er här på en middag när det kan passa er?

kraaaaaam

2009-04-22 @ 07:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0