Anna-Lisa

Jag vill skicka en speciell hälsning till en av våra bloggläsare, Anna-Lisa, som drygt 80 år ung just skaffat en ny dator och följer vår tillvaro i Californien. Kul att du är med oss.
Det är jätteroligt att veta att ni är så många som läser inläggen i vår blogg och vi vill tacka för kommentarerna som ploppar upp då och då. Det uppmuntrar oss att hitta nåt nytt varje dag att skriva om. 
Jag kan också tipsa om en ny blogg som är av det ovanligare slaget eftersom den inte handlar om heminredning, mode eller resor. Du hittar den här: http://spaningfrantornet.blogg.se/
Förresten blev det nog ganska oavgjort i vicepresidentkandidaternas debatt, Sarah Palin var faktiskt bättre och Biden mer personlig än väntat enligt kommentatorerna på TV här i USA.  

Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej

Fick länk från min kära mor Anna-Lisa.Spännande att få titta in hos er lite.Jag har mest varit på den östra sidan av USA tidigare, men nu är jag om några veckor på väg till Peru, lite av ett drömresmål.Det ska bli spännande.Macchu Picchu hägrar men även andinsk natur och kultur.

Jag bor i Göteborg, men är då och då uppe i Pite.

ha det gött som vi säger i Götet.



Britt-Marie

2008-10-06 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0