Modigt

Det finns oändligt många bloggar att utforska på Internet. Där finns bloggar om mode, om inredning, om speciella intressen, kändisbloggar eller bara om vardagsbestyr. Hur mycket som helst. Men det fins också bloggar som berör mer än andra. En av dessa läste jag häromkvällen.
Jag vill gärna ge dig också en möjlighet att läsa Evas berättelse. Hon drabbades av bröstcancer och har i dagboksform öppet berättat om sitt liv med sjukdomen, en historia om både skräck och glädje, och om vikten av att inte ge upp. En modig kvinna tycker jag.

Ta dig tid att läsa Cancertanten

Här är min historia om min sjukdom...från dag 1. Har tagit ett tag att skriva ner allt och sen att bara våga släppa det också. Men nu är den ganska klar och jag hoppas att nån därute kan få styrka av det jag har att berätta...

Kommentarer
Postat av: EVA

Tack för att du länkar till mig ! Hoppas att nån nåstans kan få lite hopp genom den...



***

KRAAAM EVA

2009-09-07 @ 18:32:40
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0