Hett

Vi har haft varmt ett par dagar, upp till +28 i skuggan. Inomhus känns det inte så mycket, men ute i solen är det bastu. Vi klarade ändå av att leka en timme i lekparken. På väg hem mötte vi till och med ett gäng som var på väg till poolen trots att det räknas som om det är vinter här ;-)

Hett är det också att ha en blåslampa i baken skulle jag tro. Fast det kan faktiskt vara en positiv sak också. I mitt fall gäller det skrivandet som ett tag stod helt stilla. Eftersom det inte fanns någon stopptid hade jag alla möjliga ursäkter för att inte arbeta med det. Men när jag av en slump hittade en romantävling på Nätet lossnade det helt plötsligt. Slutdatum var fastställt och blåslampan igång.
Nu sitter jag här med bara slutet kvar att skriva och hoppas kunna skicka in manuset nästa vecka. Då får ni gärna gå in och kolla, gärna rösta också förstås. I vilket fall som helst finns snart min nya bok klar i en första version. Jag säger till när den finns på nätet.

Kommentarer
Postat av: Börje i Bäzika

Ja du ibland måste det till lite "G-anamma för att få fart!

Lycka till och hör av dej blir intressant att se!

2009-03-02 @ 09:00:05
Postat av: Bäzika

Har har vi i dag inte lika varmt men nästan!

_4 grader och snöfall med måttlig vind och snödrev!

2009-03-02 @ 09:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0