Första gången



  


Tvillingarna fick följa med oss på promenaden runt parken idag. Det var faktiskt första gången de var ute, om man inte räknar att bäras mellan huset och bilen. Eftersom solen är stark här i Californien fick de tyvärr inte se mycket av omgivningarna. Det verkade trivas ändå och sov gott när vi kom hem igen.
Ikväll är värdfolket på hockey för första gången sen de blev trebarnsföräldrar. Båda är riktiga fantaster och anhängare av Anaheim Ducks. Vi ska se matchen på TV och kika om vi kan se dem i folkvimlet. Tyvärr glömde vi ta med oss en svensk flagga till USA. Annars skulle vi ha satt "vilt flaggande" som villkor för skötningen :-)

Kommentarer
Postat av: Börje i Bäzika

Ja det är nog en härlig känsla att vara ute med nytillskotten!

Här har vi i dag soligt och under dagen säkert några pluss grader, jag har skottat av tomten från snö så snart har vi grönt gräs här också så det så! palmerna flyttas inte ut ännu!

Hälsa så mycket, vi är då inte avundes!

2009-03-19 @ 08:21:47
Postat av: Gunilla

Åh, vad dom där bliderna fick mig att längta till sommaren! Att kunna gå i kortärmat i solen... härligt. Och småttingarna är ju så söta som socker. Det är nog inte helt fel att bli mormor eller farmor - hoppas att jag får vara med om det en dag när mina egna ungar blir lagom gamla!

2009-03-19 @ 11:46:25
URL: http://husbyggarens.webbsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0