Bok-SM

                                                bokSmLogoFrontpage

Ställer du upp och hjälper mig? Det gäller att få så många röster som möjligt på det bokmanus jag just har skickat in.  Arrangörerna skriver så här på startsidan till tävlingen:

Det är svenska folket som påverkar vem som ska vinna Bok-SM. De böcker med flest rekommendationer kvalificerar sig till finalen och kan vinna ett förlagskontrakt med Piratförlaget. Länkarna här nedan ska du sprida till alla dina vänner. Ju fler som röstar på din bok, desto bättre ranking får den.

Mitt manus finns alltså nu ute på Internet.  Du hittar det på sidan 16 och det har nummer 317. Den här länken tar dig direkt dit  http://kapitel1.se/linnea-lind/turning-point 
(Författare är "Linnea Lind" och boken heter Turning Point)

Om du vill läsa min bok (eller delar av den) behöver du inte registrera dig någonstans. Men om du vill rösta på boken, alltså rekommendera den, måste du registrera dig som medlem, vilket inte kostar någonting alls. Det har nog två syften, att få fler medlemmar statistiskt sett, och att kolla så inget fusk förekommer. Tipsa gärna dina vänner och bekanta också. Observera att du måste rekommendera tre olika böcker för att din röst ska gälla!
Startsidan där du hittar mer information http://kapitel1.se/info/bok-sm
.

Kommentarer
Postat av: Christina

Jomenvisst, självklart ska vi det! - Började i morse att läsa och kunde inte sluta... nu vid halvelvatiden har jag gjort paus för att fixa mellis åt Ossian men längtar tills jag får fortsätta... jättespännande och MYCKET bra... so far

2009-03-04 @ 10:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0