Biprodukt


Det är alltid kul att gå på upptäcktfärd i affärer, eller hur medsystrar? Här i närheten finns en drugstore, typ blandning av apotek och diversehandel, där man kan hitta det mesta. De har öppet dygnet runt och en drive-through för receptbelagd medicin. 
På detta CVS har jag tidigare hittat ett "läppstift" från Burts Bees som är både vårdande, återfuktande, läppglans och läppstift på samma gång. Ingredienserna är bland annat bivax, granatäpple, cocosolja, rosmarin och sojaolja. Det har en frisk smak och blir inte kladdigt alls. Pris $ 2.99 plus lite moms. Den gången var kursen extra bra, så det gick på ca 18 kr. Nu blir det väl 25 kr gissar jag. Men innan vi åker hem ska jag köpa på mig ett litet lager: Har nämligen fått en del beställningar också.
(Kan Blondinbella göra reklam i sin blogg så kan väl jag också)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0