Automatiskt

Jaha, då har man alltså debuterat som bilförare i Los Angeles, och det med en stor automatväxlad bil. Det gick rätt bra faktiskt. Jag körde sakta och försiktigt flera kvarter mellan köpcentrat och sonens hus. Ändå är jag rädd att vid en krissituation skulle fötterna reflexmässigt söka sig till den koppling som inte finns. Sånt sitter nog i ryggmärgen!
Men med mer träning så lär man sig väl. Så förfärligt svårt var det inte. Ut på någon 16-filig motorväg ska jag däremot inte köra. Hastigheten där är hög och folk byter filer hit och dit. Mycket förvirrande för den som tycker E4 kan vara tillräckligt frusterande. (Morzan) 

Kommentarer
Postat av: Börje i Bärzika

Ja lite mer trafik än i Bärzika, men inte mycket! Automatlåda skall alla över 60 ha! "Pärlan" hälsar till alla kompisarna han har där borta!

Hälsa till alla där borta!

2008-09-22 @ 15:20:41
Postat av: Syrran Christina

Hej jag håller med föregående bloggkommentator :-) Man ska ha.... om inte husvagn, så automatväxel... det är helt perfetto ... kul att höra av er och läsa om er vardag.. Ha det gott och hälsa alla från oss

2008-09-23 @ 15:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0